9 Jan 2013

finally..........

hi assalammualaikum! memandangkan internet rumah aku yg kejap ada kejap takda ni, memang susahlah aku nak update blog selalu. tapi, harini dia bagi aku online lelama sikit, entah kenapa tah baik sangat mood dia harini. ok stop hanym! hahaha..

okay actually aku nak cerita pasal something yg sometimes boleh buat aku sawan gila terok ah. nak tahu tak pebenda nya tu? okay. pernah dengar tak '' THE 27th GOLDEN DISK AWARDS in SEPANG INTERNATIONAL CIRCUIT '' ? pernah tak? haaaaa...... for the first time of my life, aku dapat ticket pergi awards KOREA ni!!!! macam nak pengsan aku! gila kau tak pengsan! semua k-pop idol yg meletup letup gitu datang! mana boleh tak pengsan uolsss....... okay cerita dia cemnih...

" hii there, im gonna sell my ticket bcoz i can't make it''

'' seriously? ohh i want that ticket so badly. i want it! iam a serious buyer you know (sempat lagi aku promote diri sendiri)

" sure! i'll give you discount. let's meet up at klcc around 7pm '' 

okay, aku tahu aku ni duduk nisMILAN yo. mano lah sompat nak poie klcc on that time. so dengan terburu2 nya aku pun tweet kawan aku yg bernama NUR ARIF AFNI ni. dia kerja part-time dekat wendys klcc. so aku mintak tolong dia ambik kan ticket aku. dak ayep pun kata boleh! and aku pun tersenyum kambing :DD

deal punya deal, ayep pun dapatlah ambik ticket tu. and aku pun pergilah ke klcc esok harinya untuk ambik ticket tu. punyalah excited aku nampak ayep keluarkan ticket tu. macam nak jerit2 pakai microphone tau takk! tapi tak, aku mestilah cover, babe. depan lelaki takkan nak tunjuk gedik! hahahaa sabar hanym sabar........kat rumah nanti kau melompat lah tinggi mana kau nak lompat.

on that time masa ayep keluarkan ticket tu dia cakap...

" sorry lah dah terkemot sikit ticket ni ''

'' ahahahahahahahahaa (gelak ke ni?) takpe hehehe takpee '' (dalam hati aku, oh noooooo ayep T___T)

okay dan aku pun bagilah ayep special present sikit. sangat2 terima kasih sebab tolong aku dapatkan ticket ni. and bye bye lah dengan dia yg dah lama aku tak jumpa tu.......dan aku, berjalan keluar dari wendys dengan hati yg berbunga riang. sangat riang...sambil cover senyum sopan2. (yeehahahahaaaaa angre angre sebenarnya dalam hati) kekekee xD

okay, tu jelah ceritanya, terima kasih jugak kepada sepupu handsome aku, ANWAR IDRIS sebab telah meneman aku pi klcc tu. kalau tak, siapa lagi kan. kita kan sepupu *buat peace ala ala kpop* 

and f.y.i, aku ni die-hard fan kepada CNBLUE okay! iam a BOICE. siapa nak kutuk CNBLUE? hehh, mai sini dulu ah! jangan sesekali kutuk fav band i okayyy uolss :D and JUNG YONGHWA ialah leader CNBLUE yang akan menjadi salah seorang MC untuk mengendalikan Award ni. sebab tu jugaklah aku ni meroyan2 noo nak pergi! mana taknya, Husband I jadi mc tu uolss *senyum kambing lagi*.........and bermulalah episod menghitung hari sehingga 15 and 16 January ni. now, IT IS D-6 :)

k thanks baca entry ni! enjoy ya! Assalammualaikum :)

p/s: kepada siapa2 yang nak beli ticket ke GDA ni, silalah ke http://www.ticketpro.com.my okay! bye :)